Udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych
NIEZBĘDNY FORMULARZ: Wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1.Wnioskodawca jest obowiązany wskazać przepis prawa materialnego, na podstawie którego jest uprawniony do żądania udostępnienia danych osobowych innej osoby. Jeżeli żądanie udostępnienia danych nie wynika wprost z przepisów prawa materialnego, należy wskazać wiarygodną potrzebę posiadania danych lub załączyć dokument, z którego wynika obowiązek wskazania danych osoby (np. Wezwanie sądowe, postanowienia i decyzje innych organów)
SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY:
1. Znaki skarbowe do nabycia w kasach Urzędu pok. nr 20
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: Niezwłocznie, nie później niż w terminie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku.
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: Dane udostępniane są w formie pisemnej
MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Dokumenty składane są w Urzędzie Miejskim pok 14 - sekretariat lub drogą pocztową.
INFORMACJI UDZIELA: Stanowisko ds. obywatelskich