Udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych

NIEZBĘDNY FORMULARZ: Wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych.

WYMAGANE DOKUMENTY: 
1.Wnioskodawca jest obowiązany wskazać przepis prawa materialnego, na podstawie którego jest uprawniony do żądania udostępnienia danych osobowych innej osoby. Jeżeli żądanie udostępnienia danych nie wynika wprost z przepisów prawa materialnego, należy wskazać wiarygodną potrzebę posiadania danych lub załączyć dokument, z którego wynika obowiązek wskazania danych osoby (np. Wezwanie sądowe, postanowienia i decyzje innych organów)

SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY:
1. Znaki skarbowe do nabycia w kasach Urzędu pok. nr 20

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: Niezwłocznie, nie później niż w terminie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku.

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: Dane udostępniane są w formie pisemnej

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Dokumenty składane są w Urzędzie Miejskim pok 14 - sekretariat lub drogą pocztową.

INFORMACJI UDZIELA: Stanowisko ds. obywatelskich

Załączniki do pobrania: 2005-09-16 17:09:14 - wniosek o udostępnienie danych (49.11 kB)

Osoba, która wytworzyła informację: Robert Rzepnicki
Osoba, która odpowiada za treść: Robert Rzepnicki
Osoba, która wprowadzała dane: Robert Rzepnicki
Data wytworzenia informacji: 2005-09-16 16:58:16
Data udostępnienia informacji: 2005-09-16 16:58:16
Data ostatniej aktualizacji: 2007-01-03 11:00:44