BIURO OBSŁUGI KLIENTA - wew. 101
tel. 75 77 88 282, 75 77 88 360, 75 77 88 435
Email do Urzędu: urzad@zawidow.eu, umzawidow@wp.pl
|
stanowisko |
imię i nazwisko |
|
pokój |
nr wew. |
|
Burmistrz Miasta |
Robert Łężny |
15 |
102 |
|
|
Referat Prawno-Administracyjny |
||||
|
Sekretarz Miasta |
Marcin Rogacki |
16 |
103 |
|
|
Obsługa kancelaryjna organów gminy |
Inspektor Izabela Matuszczyk |
14 |
105 |
|
|
Informatyk |
Inspektor Krzysztof Pawelec
|
26 |
116 |
|
|
Sprawy kancelaryjne - Biuro Obsługi Klienta |
Referent Maja Ciarkowska |
bok@zawidow.eu |
2 |
101 |
|
Kadry i oświata |
Referent Sylwia Kowalska |
ko@zawidow.eu |
23 |
113 |
|
Bezpieczeństwo i higiena pracy - umowa zlecenia |
Małgorzata Niedźwiecka |
bhp@zawidow.eu |
26 |
116 |
|
Kierowca, doręczyciel poczty |
Bogusław Wołodkowicz Wojciech Dowgiało (umowa na zastępstwo) |
kierowca@zawidow.eu |
26 |
116 |
|
Sprzątaczka |
Jolanta Gaweł |
|||
|
Prawnik - umowa zlecenia |
Violetta Lemek |
16 |
103 |
|
|
Referat Finansowy |
||||
|
Skarbnik Miasta |
Lidia Niećko |
17 |
104 |
|
|
Główny księgowy |
Magdalena Paustian |
19 |
111 |
|
|
Księgowość jednostki |
Referent Monika Przygodzka |
19 |
119 |
|
|
Wymiar należności publicznoprawnych |
Podinspektor Bogusława Stankiewicz |
3 |
120 |
|
|
Księgowość należności publicznoprawnych i egzekucja administracyjna |
Inspektor Jolanta Fiedukiewicz |
3 |
110 |
|
|
Księgowość należności cywilnoprawnych i egzekucja sądowa |
Podinspektor Wioleta Szychowska-Broda |
18 |
108 |
|
|
Księgowość oświaty |
Podinspektor Justyna Płatek |
op@zawidow.eu |
18 |
109 |
|
Referat Funduszy Pomocowych i Kontroli |
||||
|
Kierownik |
Monika Grabowska-Stachowicz |
4 |
115 |
|
|
Promocja i marketing miasta |
Inspektor Agnieszka Roczon |
psz@zawidow.eu |
4 |
121 |
|
Referat Inwestycji i Mienia Komunalnego |
||||
|
Kierownik |
Anna Traczyk |
zps@zawidow.eu |
12 |
114 |
|
Zarządzanie mieniem komunalnym |
Podinspektor Agnieszka Frankiewicz |
mkr@zawidow.eu zmk@zawidow.eu |
13 |
106 |
|
Ochrona środowiska i planowanie przestrzenne |
Podinspektor Ewa Blin |
psz@zawidow.eu |
13 |
123 |
|
Drogownictwo, koordynacja systemu gospodarki odpadami |
Inspektor Irena Zwal |
dk@zawidow.eu |
20 |
122 |
|
Urząd Stanu Cywilnego |
||||
|
Kierownik Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych |
Beata Biały |
11 |
107 |
|
|
Zastęcpa Kierownika |
Marcin Rogacki |
sekretarz@zawidow.eu |
16 |
103 |
|
Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego |
||||
|
Maja Ciarkowska
|
75 77 88 480 |
2 |
101 |
|
|
Pełnomocnik ds. RODO |
||||
|
Izabela Matuszczyk |
iod@zawidow.eu |
14 |
105 |
|
2007-08-22 12:47:01 - Regulamin Organizacyjny - obowiązuje od 15.09.2007r. (163.32 kB)
2007-08-22 12:47:52 - Schemat organizacyjny Urzędu Miejskiego - obowiązuje od 15.09.2007r. (24.46 kB)
2011-08-16 09:54:19 - Regulamin organizacyjny - obowiązuje od 1 lutego 2009r. (191.47 kB)
2011-08-16 09:55:19 - Schemat organizacyjny Urzędu Miejskiego - obowiązuje od 1 lutego 2009r. (27.17 kB)
2011-08-23 09:31:48 - Regulamin organizacyjny - obowiązuje od 1 września 2011r. (197.02 kB)
2011-08-23 09:32:20 - Schemat organizacyjny Urzędu Miejskiego - obowiązuje od 1 września 2011r. (32.88 kB)
2012-09-07 13:21:20 - Regulamin organizacyjny - obowiązuje od 1 września 2012 r. (223.50 kB)
2012-09-07 13:21:42 - Schemat organizacyjny Urzędu Miejskiego - obowiązuje od 1 września 2012 r. (32.48 kB)
2015-02-09 09:55:21 - Zmiana regulaminu - od 1 lutego 2015 r. (43.63 kB)
2015-02-09 09:56:11 - Schemat organizacyjny Urzędu Miejskiego w Zawidowie - obowiązuje od 1 lutego 2015r. (49.53 kB)
2016-02-01 11:05:36 - Regulamin organizacyjny - obowiązuje od 1 stycznia 2014r. (190.01 kB)
2017-02-01 20:23:19 - Zmiana regulaminu - od 8 listopada 2016 r. (106.88 kB)
2017-02-22 13:42:37 - Regulamin organizacyjny - obowiązujący od 15 marca 2017 r. (210.25 kB)
2017-02-22 13:43:48 - Schemat organizacyjny - obowiązujący od 15 marca 2017 r. (61.47 kB)
2017-04-13 11:00:04 - Zmiana regulaminu - od 15 marca 2017 r. (autopoprawka) (80.30 kB)
2018-04-19 07:14:21 - Regulamin organizacyjny - obowiązujący od 1 kwietnia 2018 r. (220.61 kB)
2018-04-19 07:14:42 - Schemat organizacyjny - obowiązuje od 1 kwietnia 2018 r. (47.79 kB)
2018-04-19 07:14:56 - Zmiana regulaminu organizacyjnego - z 21 marca 2018 r. (autopoprawka) (73.24 kB)
2018-08-02 09:39:29 - Regulamin organizacyjny - obowiązujący od 1 sierpnia 2018 r. (70.54 kB)
2018-08-02 09:40:17 - Schemat organizacyjny - obowiązujący od 1 sierpnia 2018 r. (55.50 kB)
| Nazwa dokumentu: | Struktura organizacyjna |
| Podmiot udostępniający: | Referat Prawno-Administracyjny |
| Osoba, która wytworzyła informację: | Marcin Rogacki - Sekretarz Miasta |
| Osoba, która odpowiada za treść: | Marcin Rogacki - Sekretarz Miasta |
| Osoba, która wprowadzała dane: | Marcin Rogacki |
| Data wytworzenia informacji: | 2003-07-15 14:39:30 |
| Data udostępnienia informacji: | 2003-07-15 14:39:39 |
| Data ostatniej aktualizacji: | 2018-11-07 09:02:15 |