Usunięcie drzew i krzewów w wypadku gdy wnioskodawca jest właścicielem gruntu.
I. Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów w wypadku gdy wnioskodawca jest właścicielem nieruchomości – w formie podania lub druku wniosku.
II. Opłaty skarbowe:
- za wniosek - 5 zł. w znakach skarbowych - Podstawa prawna - ustawa z dnia 09 września 2000 roku o opłacie skarbowej ( Dz. U. Nr 86, poz. 960 ze zm.) - część I, pkt 1 załącznika do ustawy;
- za zezwolenie - 76 zł. w znakach skarbowych - Podstawa prawna - ustawa z dnia 09 września 2000 roku o opłacie skarbowej ( Dz. U. Nr 86, poz. 960 ze zm.)- część IV, pkt 44.2 załącznika do ustawy.
Zwolnienia z opłaty skarbowej:
- zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów wydawane przedsiębiorcom;
Znaki do nabycia w kasie Urzędu Miasta w Zawidowie (pok. nr 20 – I piętro)
III. Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu – pokój nr 14
IV. Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni
Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Zawidowie |
Osoba, która wytworzyła informację: | Robert Rzepnicki |
Osoba, która odpowiada za treść: | Marcin Rogacki - Sekretarz |
Osoba, która wprowadzała dane: | Robert Rzepnicki |
Data wytworzenia informacji: | 2003-08-21 12:44:00 |
Data udostępnienia informacji: | 2003-08-21 12:44:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2004-07-20 13:55:46 |