Wymeldowanie
Wymeldowanie z miejsca stałego pobytu:
W celu dokonania wymeldowania należy, w odpowiednim Biurze Meldunkowym, przedłożyć następujące dokumenty:
- druk zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego
- dowód osobisty
- mężczyźni do 50 roku życia -książeczkę wojskową
- przy wymeldowaniu dzieci - wymagana obecność jednego z rodziców lub opiekunów prawnych
Termin załatwienia sprawy - od ręki
Wymeldowanie z pobytu czasowego ponad 2 miesiące:
Do uzyskania wymeldowania z pobytu czasowego ponad 2 miesiące, należy przedstawić, w odpowiednim Biurze Meldunkowym, następujące dokumenty;
- druk zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego ponad 2 miesiące
- dowód osobisty
- mężczyźni do 50 roku życia -książeczkę wojskową
Termin załatwienia sprawy - od ręki
Wydanie decyzji administracyjnej o wymeldowaniu:
Aby otrzymać decyzję administracyjną o wymeldowaniu należy złożyć następujące dokumenty:
- wniosek w sprawie wymeldowania - zwykłe podanie
- dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu
- dokumenty niezbędne do załatwienia sprawy (załącznik-oryginał), np.:
- wyrok rozwodowy
- wyrok eksmisyjny
- postanowienie o wykonaniu eksmisji
- wyrok w sprawie podziału majątku
Termin załatwienia sprawy - zgodnie z terminami przewidzianymi w Kodeksie Postępowania Administracyjnego
Opłata skarbowa wynosi:
- za wydanie decyzji 10zł
- za pełnomocnictwo 17zł
Zainteresowanemu przysługuje odwołanie od wydanej decyzji do Wojewody Dolnośląskiego (odwołanie jest wolne od opłaty skarbowej)
Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Zawidowie |
Osoba, która wytworzyła informację: | Robert Rzepnicki |
Osoba, która odpowiada za treść: | Marcin Rogacki - Sekretarz |
Osoba, która wprowadzała dane: | Robert Rzepnicki |
Data wytworzenia informacji: | 2003-08-19 13:38:34 |
Data udostępnienia informacji: | 2003-08-19 13:38:34 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2007-05-16 10:15:13 |