logo
Wersja dla niedowidzących
  Urząd Miejski w Zawidowie
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 URZĄD MIEJSKI
plus Dane podstawowe
plus Struktura organizacyjna
plus Kierownictwo Urzędu
plus Urząd Stanu Cywilnego
minus Inspektor Ochrony Danych Osobowych
 ORGANA WŁADZY
minus Burmistrz Miasta
plus Rada Miejska
 WYBORY i REFERENDA
plus Archiwum
minus Wykaz urzędników wyborczych
plus Wybory Prezydenta RP - 28.06.2020 r.
 INFORMACJE I KOMUNIKATY
plus Informacje ODPADY KOMUNALNE
minus Informacje AZBEST
minus Informacje nt. wody
minus Informacja dla osób niesłyszących
minus Informacje - organizowanie zgromadzeń
minus Informacje ZWROT PODATKU AKCYZOWEGO
minus Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
minus DOTACJE - „WYMIANA PIECÓW”
minus DOTACJE - „WYMIANA PIECÓW” II
minus Przyjmowanie skarg i wniosków
minus Petycje
minus NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
plus Tablica ogłoszeń
minus Planowane wyłączenia energii elektrycznej
minus Sytuacja hydrologiczna na rzece Witka (Smeda)
minus KARTY USŁUG
minus Raport o stanie gminy Zawidów w roku 2018
minus Raport o stanie gminy Zawidów w roku 2019
minus Raport o stanie gminy Zawidów w roku 2020
 NABÓR NA STANOWISKA URZĘDNICZE
plus Archiwum
minus Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
 PRAWO LOKALNE
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Zarządzenia Burmistrza Miasta
minus Statut
plus Podatki i opłaty lokalne
minus Miejscowy Plan Zagospodarowania Miasta
minus Zmiany w Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zawidów
minus Gospodarka mieszkaniowa
minus Strategia Rozwoju Miasta Zawidów na lata 2016-2022
minus Plan Odnowy Miejscowości na lata 2016 - 2022
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla m. Zawidów na lata 2016 - 2020 z perspektywą do roku 2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji m. Zawidów na lata 2016 - 2022
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Zawidów na lata 2021-2027
minus Zabytki
 FINANSE
minus Budżet miasta 2020 r.
minus Budżet miasta 2019 r.
minus Budżet miasta 2021 r.
minus Wieloletnia Prognoza Finansowa
minus Sprawozdania z realizacji budżetu
plus Archiwum
 PRZETARGI
plus Zamówienia publiczne
plus Postępowania do 130.000 zł
plus Postępowania dot. nieruchomości (sprzedaż, dzierżawa)
minus Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, do oddania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, najem lub dzierżawę
 SPISY POWSZECHNE
minus Powszechny Spis Rolny 2020
minus Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
 INNE
plus Oświadczenia majątkowe
minus Sprawozdania z działalności Burmistrza
plus Jednostki organizacyjne
plus Spółki prawa handlowego
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacja nt. akt "byłych" mieszkańców miasta Zawidowa
plus Postępowania dotyczące środowiska
plus Kontrole
plus Rejestry i ewidencje
minus REJESTR INSTYTUCJI KULTURY
minus REJESTR UMÓW
 Współpraca z organizacjami pozarządowymi
plus na/w 2017 r.
plus na/w 2018 r.
plus na/w 2019 r.
plus na/w 2020 r.
plus na/w 2021 r.
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
A A A


Uchwała  Nr.III)18)2002

Rady Miejskiej w Zawidowie

z dnia 10 grudnia 2002 roku

 

w sprawie: budżetu miasta Zawidowa na rok 2003

                Na podstawie art.18 ust.2 pkt.4  Ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym –tekst jednolity (Dz.U.Nr.142 poz.1591 z 2001 z pzm) oraz art.109, art.124 

i art.128 ust.2 Ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (Dz.U.Nr.155 poz.1014 z pzm) Rada Miejska w Zawidowie uchwala co następuje:

 

                                                                       § 1

1.Ustala się dochody budżetu miasta według ważniejszych żródeł w wysokości    6.942.131 zł

    z tego:

   1)dochody z podatków i opłat                                                                               1.208.836 zł

   2)udziały gmin w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa                     873.058 zł

   3)dochody z majątku gminy                                                                                     445.637 zł

   4)wpływy z opłat za zezwolenia na sprzedaż alkoholu                                              56.000 zł

   5)wpływy z usług                                                                                                        34.500 zł

   6)pozostałe dochody własne                                                                                       73.799 zł

   7)dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z

      zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami  389.966 zł

   8)dotacje celowe otrzymane z gminy i miasta stołecznego Warszawy na zadania

      bieżące realizowane na podstawie porozumień między jednostkami

      samorządu terytorialnego                                                                                         45.000 zł

   9)subwencje ogólne z budżetu państwa                                                                 3.815.335 zł

      w tym:

               część oświatowa                                                                                       3.060.593 zł

               część podstawowa                                                                                       515.261 zł                   

                zęść rekompensująca                                                                                  239.481zł

Szczegółowy podział dochodów według ważniejszych żródeł oraz działów klasyfikacji budżetowej zawiera załącznik nr. 1 i 2 do niniejszej uchwały.

2.Ustala się wydatki budżetu miasta w wysokości                                                    6.942.131zł

   z tego:

   1)wydatki bieżące                                                                                                   6.373.631zł

    w tym:

a)wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń                                                         3.548.040 zł

b)dotacje dla podmiotów niepublicznych na  realizację zadań publicznych                 42.564 zł

c)dotacje podmiotowe dla instytucji kultury                                                                206.000 zł

d)wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i

   rozwiązywania problemów alkoholowych                                                                 56.000 zł

2)wydatki majątkowe                                                                                                   568.500 zł

   w tym:

   a)wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych                                                      550.000 zł

   b)wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych                                      18.500 

Podział wydatków budżetowych w układzie działów klasyfikacji budżetowej zawiera załącznik nr.3 do niniejszej uchwały.

Podział  dochodów i wydatków  w układzie działów i rozdziałów klasyfikacji budżetowej zawiera załącznik nr.4 do niniejszej uchwały.

Wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń w układzie działów i rozdziałów klasyfikacji budżetowej zawiera załącznik nr.5 do  niniejszej uchwały.     

                                                                          § 2

Ustala się przychody i wydatki środka specjalnego w następujących kwotach:

a)przychody                                                                                                                  120.845 zł

b)wydatki                                                                                                                      121.875 zł

Przychody i wydatki środka specjalnego przedstawia załącznik nr.6 do niniejszej uchwały.

                                                                           § 3

Przychody i wydatki Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ustala się w następujących kwotach :

a)przychody                                                                                                                    10.000 zł

b)wydatki                                                                                                                        10.000 zł

Plan przychodów i wydatków  Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przedstawia załącznik nr.7 do niniejszej uchwały.

                                                                           § 4

1.Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie w kwocie:

a)dochody                                                                                                                    389.966 zł

b)wydatki                                                                                                                     389.966 zł

 

2.Dochody i wydatki związane z realizacją zadań bieżących na podstawie porozumień między  

jednostkami samorządu terytorialnego w kwocie:

a)dochody                                                                                                                      45.000 zł

b)wydatki                                                                                                                       45.000 zł

Plan finansowy wyżej wymienionych zadań stanowi załącznik  nr . 8 i 9 do niniejszej uchwały.

                                                                          § 5

Dotacje dla podmiotów niepublicznych na realizację zadań publicznych stanowi załącznik nr.10  do niniejszej uchwały.

                                                                          § 6

Dotacje podmiotowe dla instytucji kultury ustala się w następujących kwotach :

a)Ośrodek Kultury                                                                                                      160.000 zł

b)Biblioteka                                                                                                                  46.000 zł

Cel dotacji określa załącznik nr.11 do niniejszej uchwały.

                                                                         § 7

Ustala się zakres zadań inwestycyjnych oraz wielkość nakładów na realizację zadania zgodnie z załącznikiem nr.12 do niniejszej uchwały.

                                                                          § 8

Upoważnia się Burmistrza Miasta do :

1)zaciągania kredytów krótkoterminowych w przypadku nierytmicznej realizacji dochodów w 

   maksymalnej wysokości 200.000 zł .

Zaciągnięty kredyt winien zostać spłacony do dnia 31 grudnia 2003 roku.

 

2)Dokonywania zmian w planie wydatków polegających na przenoszeniu wydatków 

    między  rozdziałami i paragrafami w ramach danego działu z wyłączeniem przeniesień

    wydatków między działami i zadaniami inwestycyjnymi.

 

3)Lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach w innych bankach.

                                                                          §  9

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta.

                                                                          § 10

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2003 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

 

                                                                                                                  Przewodniczący

                                                                                                                   Rady Miejskiej

                                                                                                                  Dominik  Tracz

Osoba, która wprowadzała dane: Robert Rzepnicki
Data ostatniej aktualizacji: 2003-08-12 11:10:41

Wersja do wydruku...

corner   corner