logo
Wersja dla niedowidzących
  Urząd Miejski w Zawidowie
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 URZĄD MIEJSKI
plus Dane podstawowe
plus Struktura organizacyjna
plus Kierownictwo Urzędu
plus Urząd Stanu Cywilnego
minus Inspektor Ochrony Danych Osobowych
 ORGANA WŁADZY
minus Burmistrz Miasta
plus Rada Miejska
 WYBORY i REFERENDA
plus Archiwum
minus Wykaz urzędników wyborczych
plus Wybory Prezydenta RP - 28.06.2020 r.
 INFORMACJE I KOMUNIKATY
plus Informacje ODPADY KOMUNALNE
minus Informacje AZBEST
minus Informacje nt. wody
minus Informacja dla osób niesłyszących
minus Informacje - organizowanie zgromadzeń
minus Informacje ZWROT PODATKU AKCYZOWEGO
minus Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
minus DOTACJE - „WYMIANA PIECÓW”
minus DOTACJE - „WYMIANA PIECÓW” II
minus Przyjmowanie skarg i wniosków
minus Petycje
minus NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
plus Tablica ogłoszeń
minus Planowane wyłączenia energii elektrycznej
minus Sytuacja hydrologiczna na rzece Witka (Smeda)
minus KARTY USŁUG
minus Raport o stanie gminy Zawidów w roku 2018
minus Raport o stanie gminy Zawidów w roku 2019
minus Raport o stanie gminy Zawidów w roku 2020
 NABÓR NA STANOWISKA URZĘDNICZE
plus Archiwum
minus Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
 PRAWO LOKALNE
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Zarządzenia Burmistrza Miasta
minus Statut
plus Podatki i opłaty lokalne
minus Miejscowy Plan Zagospodarowania Miasta
minus Zmiany w Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Zawidów
minus Gospodarka mieszkaniowa
minus Strategia Rozwoju Miasta Zawidów na lata 2016-2022
minus Plan Odnowy Miejscowości na lata 2016 - 2022
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla m. Zawidów na lata 2016 - 2020 z perspektywą do roku 2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji m. Zawidów na lata 2016 - 2022
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Zawidów na lata 2021-2027
minus Zabytki
 FINANSE
minus Budżet miasta 2020 r.
minus Budżet miasta 2019 r.
minus Budżet miasta 2021 r.
minus Wieloletnia Prognoza Finansowa
minus Sprawozdania z realizacji budżetu
plus Archiwum
 PRZETARGI
plus Zamówienia publiczne
plus Postępowania do 130.000 zł
plus Postępowania dot. nieruchomości (sprzedaż, dzierżawa)
minus Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, do oddania w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, najem lub dzierżawę
 SPISY POWSZECHNE
minus Powszechny Spis Rolny 2020
minus Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
 INNE
plus Oświadczenia majątkowe
minus Sprawozdania z działalności Burmistrza
plus Jednostki organizacyjne
plus Spółki prawa handlowego
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacja nt. akt "byłych" mieszkańców miasta Zawidowa
plus Postępowania dotyczące środowiska
plus Kontrole
plus Rejestry i ewidencje
minus REJESTR INSTYTUCJI KULTURY
minus REJESTR UMÓW
 Współpraca z organizacjami pozarządowymi
plus na/w 2017 r.
plus na/w 2018 r.
plus na/w 2019 r.
plus na/w 2020 r.
plus na/w 2021 r.
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
A A A


Nabór na stanowisko ds. wymiaru podatków lokalnych

 

Informacji udziela Marcin Rogacki - Sekretarz Miasta

tel. 75 77 88 282, 75 77 88 360 wew. 105

email: sekretarzzawidow@wp.pl 

USC.2110.1.2015                                                       Zawidów, dn. 27 sierpnia 2015 r.

 

BURMISTRZ MIASTA ZAWIDÓW

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. WYMIARU PODATKÓW LOKALNYCH

 

Warunki pracy:

- praca biurowa w równoważnym czasie pracy (poniedziałek – czwartek w godz. 7.00 –
   15.15, piątek w godz. 7.00 – 14.00)

- kontakt z petentem (udzielanie informacji: bezpośrednio, telefonicznie, mailowo)

- brak dostosowania miejsca pracy dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim – praca
  na I piętrze (brak windy, brak dostosowanego wc)

 

1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym
    na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach
    o służbie cywilnej,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4.  nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe
  6. bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu Office i pakietu Windows.

2. Wymagania dodatkowe:

Znajomość przepisów:

  1. ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych
  2. ustawy z dnia 13 września 1996r . o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
  3. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa
  4. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  5. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
  6. ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
  7. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
  8. ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,

       a także:

      i. łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,

      j. umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych,

      k. odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność,

      l. umiejętność pracy w zespole

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. wymiar należności podatkowych i opłat lokalnych od osób prawnych i od  osób fizycznych, w tym opłaty z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi, zgodnie
    z obowiązującymi przepisami i według zainstalowanych programów komputerowych „SIGID”,
  2. prowadzenie dokumentacji wymiarowej w postaci: rejestrów przypisu i odpisu, do których dołączone są dowody źródłowe, decyzje, załatwianie odwołań i zażaleń
    w sprawach spornych w zakresie podatków i opłat lokalnych,
  3. prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi,
  4. ustalenie na podstawie posiadanej ewidencji wymiarowej danych  potrzebnych do wydania zaświadczeń  o dochodowości z gospodarstwa rolnego oraz o ilości posiadanych ha przeliczeniowych,
  5. sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i wymiarowej,
  6. aktualizacja na podstawie dokumentów źródłowych posiadanych przez podatnika gruntów poprzez: uzgadnianie zmian w Starostwie Powiatowym w Zgorzelcu, nanoszenie zmian na indywidualne konta podatników,
  7. okresowe uzgadnianie i analiza rejestrów przypisów i odpisów,
  8. wzywanie podatników celem wyjaśnienia danych zawartych w przedłożonych dokumentach źródłowych,
  9. przeprowadzanie kontroli związanych z wymiarem podatku od nieruchomości oraz opłaty z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi
  10. zakładanie, prowadzenie i aktualizacja kart gospodarstw rolnych,
  11. przygotowanie projektów uchwał dotyczących podatków i opłat lokalnych, w tym opłaty z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi,
  12. prowadzenie spraw w przedmiocie zwolnień, rozkładanie na raty, odraczanie terminów płatności, zaniechanie poboru i umarzanie należności podatkowych i opłat lokalnych
  13. prowadzenie spraw innych zleconych przez przełożonych.

4. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kopie dokumentu poświadczającego wykształcenie wyższe (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
  4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (o ile kandydat posiada)
  5. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
    z pełni praw publicznych, 
  6. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i archiwizowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
    o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.) oraz przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202),
  8. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a  ust. 2  ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202) obowiązany jest do złożenia wraz z wymienionymi dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być własnoręcznie podpisane.

         Wszystkie dokumenty należy składać w języku  polskim.

5. Informacje dodatkowe:


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zawidowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach, osobiście
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zawidowie, ul. Pl. Zwycięstwa 21/22, 59-970 Zawidów – Biuro Obsługi Klienta (pok. nr 2)  lub przesłać pocztą z podaniem adresu zwrotnego  na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. wymiaru podatków lokalnych, w terminie do dnia 9 września 2015 r. (w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Zawidowie – od poniedziałku do czwartku w godz. 7.00 – 15.15, w piątek w godz. 7.00 – 14.00).

Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną,
z wyjątkiem opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 18 września 2001 r.
o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2013 r. poz. 262 ze zm.).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.zawidow.eu  oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Zawidowie.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie o niekaralności oraz zaświadczenie lekarskie, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy.

Bliższych informacji udziela Sekretarz Miasta Marcin Rogacki, tel. 75 77 88 360, 75 77 88 282, 75 77 88 435.

                                                                                      Burmistrz Miasta Zawidów

                                                                                              /-/ Robert Łężny

 

Załączniki do pobrania: 2015-08-27 09:41:00 - Ogłoszenie o naborze (128.50 kB)

Nazwa dokumentu: Nabór na stanowisko ds. wymiaru podatków lokalnych
Podmiot udostępniający: Referat Prawno-Administracyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Marcin Rogacki - Sekretarz Miasta
Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Rogacki - Sekretarz Miasta
Osoba, która wprowadzała dane: Marcin Rogacki
Data wytworzenia informacji: 2015-08-27 09:39:52
Data udostępnienia informacji: 2015-08-27 09:39:52
Data ostatniej aktualizacji: 2015-09-01 13:05:12

Wersja do wydruku...

corner   corner