Udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych
NIEZBĘDNY FORMULARZ: Wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1.Wnioskodawca jest obowiązany wskazać przepis prawa materialnego, na podstawie którego jest uprawniony do żądania udostępnienia danych osobowych innej osoby. Jeżeli żądanie udostępnienia danych nie wynika wprost z przepisów prawa materialnego, należy wskazać wiarygodną potrzebę posiadania danych lub załączyć dokument, z którego wynika obowiązek wskazania danych osoby (np. Wezwanie sądowe, postanowienia i decyzje innych organów)
SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY:
1. Znaki skarbowe do nabycia w kasach Urzędu pok. nr 20
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: Niezwłocznie, nie później niż w terminie 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku.
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: Dane udostępniane są w formie pisemnej
MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Dokumenty składane są w Urzędzie Miejskim pok 14 - sekretariat lub drogą pocztową.
INFORMACJI UDZIELA: Stanowisko ds. obywatelskich
PODSTAWA PRAWNA:
art. 29 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) ze zm.),
art. 44h ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 ze zm.),
rozporządzanie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 listopada 2002 r. w sprawie wzoru formularza wniosku o udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (DZ. U. z 2002 r. Nr 201, poz. 1702).