| NABÓR NA STANOWISKA URZĘDNICZE |
| Współpraca z organizacjami pozarządowymi |
|
Zameldowanie na pobyt czasowy (powyżej 2 miesięcy)
Wymagane dokumenty: 1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty), 2. Książeczka wojskowa, 3. Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu czasowego, 4. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale kwatery stałe) ujawniający osobę uprawnioną do potwierdzenia zgody na zameldowanie (właściciel, najemca, wynajmujący).
Opłaty: Czynności związane z zameldowaniem na pobyt czasowy nie podlegają opłatom.
Miejsce złożenia dokumentów Urząd Miejski w Zawidowie
Termin i sposób załatwiania sprawy: - w wypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia pobytu czasowego czynność zameldowania dokonywana jest bezzwłocznie. - w wyniku dokonania czynności meldunkowej interesant otrzymuje komputerowy wydruk w postaci poświadczenia zameldowania na pobyt czasowy powyżej 2 miesięcy.
Tryb odwoławczy Od decyzji wydanej przez Burmistrza Miasta Zawidowaprzysługuje odwołanie do Wojewody Dolnośląskiego we Wrocławiu w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji administracyjnej.
Uwagi: - W przypadku upływu terminu zameldowania na pobyt czasowy powyżej 2 miesięcy meldunek automatycznie wygasa. - Ponowne zameldowanie na pobyt czasowy jest realizowane poprzez prawne dostarczenie wymaganych dokumentów i wypełnienie formularza meldunkowego.
Podstawa prawna Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (.Dz.U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960).
Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Zawidowie | Osoba, która wytworzyła informację: | Robert Rzepnicki | Osoba, która odpowiada za treść: | Marcin Rogacki - Sekretarz | Osoba, która wprowadzała dane: | Robert Rzepnicki | Data wytworzenia informacji: | 2003-08-19 13:54:37 | Data udostępnienia informacji: | 2003-08-19 13:54:37 | Data ostatniej aktualizacji: | 2003-08-19 13:55:57 |
Wersja do wydruku...
|