| NABÓR NA STANOWISKA URZĘDNICZE |
| Współpraca z organizacjami pozarządowymi |
|
Wymeldowanie z pobytu stałego
Wymagane dokumenty: 1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty), 2. Książeczka wojskowa, 3. Wypełniony formularz zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego,
Opłaty Czynności związane z wymeldowaniem nie podlegają opłatom.
Miejsce złożenia dokumentów: Urząd Miasta w Zawidowie
Termin i sposób załatwienia sprawy: - w przypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego czynność wymeldowania dokonywana jest bezzwłocznie. - w wyniku dokonania wymeldowania interesant otrzymuje wydruk komputerowy w postaci poświadczenia wymeldowania z pobytu stałego.
Podstawa prawna Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (.Dz.U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960).
Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Zawidowie | Osoba, która wytworzyła informację: | Robert Rzepnicki | Osoba, która odpowiada za treść: | Marcin Rogacki - Sekretarz | Osoba, która wprowadzała dane: | Robert Rzepnicki | Data wytworzenia informacji: | 2003-08-19 13:38:34 | Data udostępnienia informacji: | 2003-08-19 13:38:34 | Data ostatniej aktualizacji: | 2007-01-03 10:58:21 |
Wersja do wydruku...
|