Zezwolenie na świadczenie usług w zakresie:
1. Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
2. Opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
3. Ochrony przed bezdomnymi zwierzętami.
4. Prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni
zwłok zwierzęcych i ich części.
I. Wymagane dokumenty:
Wniosek, który powinien zawierać:
a) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie;
b) określenie przedmiotu i obszaru działalności;
c) określenie środków technicznych, jakimi dysponuje ubiegający się o zezwolenie na prowadzenie działalności objętej wnioskiem;
d) informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania przy świadczeniu usług w zakresie działalności objętej wnioskiem;
e) proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane po zakończeniu działalności;
f) określenie terminu podjęcia działalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jej prowadzenia;
II. Opłata skarbowa:
1. Opłata za wniosek 5 zł. w znakach skarbowych – Podstawa prawna – ustawa z dnia 09 września 2000 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86, poz. 960 ze zm.) – część I, pkt 1 załącznika do ustawy;
2. Opłata za załącznik 0,50 zł. w znakach skarbowych – Podstawa prawna – ustawa z dnia 09 września 2000 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86, poz. 960 ze zm.) – część I, pkt 2 załącznika do ustawy;
3. Opłata skarbowa za zezwolenie (pkt 1 i 2) 100 zł. oraz 76 zł. (pkt 3 i 4) w znakach skarbowych – Podstawa prawna – ustawa z dnia 09 września 2000 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86, poz. 960 ze zm.) – część IV, pkt 43a, 43b, 44.2 załącznika do ustawy;
Znaki opłaty skarbowej do nabycia w pokoju nr 20 Urzędu Miasta w Zawidowie (kasa - I piętro);
III. Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu – pokój nr 13 (I piętro), w godzinach: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek – 7.30-15.30 oraz w środę - 7.30-16.30;
IV. Termin i tryb załatwienia sprawy:
W ciągu miesiąca od złożenia wniosku.