| NABÓR NA STANOWISKA URZĘDNICZE |
| Współpraca z organizacjami pozarządowymi |
|
Sporządzenie aktu zgonu
Wymagane dokumenty: 1. Karta zgonu, 2. Dokument tożsamości osoby zmarłej.
Miejsce złożenia dokumentów: - urząd stanu cywilnego miejsca, w którym nastąpił zgon,
Termin i sposób załatwienia sprawy: - Niezwłocznie
Uwagi: - zgon osoby należy zgłosić najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia zgonu, - do zgłoszenia zgonu są obowiązani w kolejności: a) małżonek lub dzieci zmarłego, b) najbliżsi krewni lub powinowaci, c) osoby zamieszkałe w lokalu, w którym nastąpił zgon, d) osoby, które były obecne przy zgonie lub naocznie się o nim przekonały, e) administrator domu, w którym nastąpił zgon.
Podstawa prawna - Ustawa z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 1986 r. Nr 36, poz. 180 z późn. zmianami, - Ustawa z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (Dz. U. z 1964 r. Nr 9, poz. 59 z późn. zmianami), Dział I
Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Zawidowie | Osoba, która wytworzyła informację: | Robert Rzepnicki | Osoba, która odpowiada za treść: | Marcin Rogacki - Sekretarz | Osoba, która wprowadzała dane: | Robert Rzepnicki | Data wytworzenia informacji: | 2003-08-19 13:07:23 | Data udostępnienia informacji: | 2003-08-19 13:07:23 | Data ostatniej aktualizacji: | 2007-01-03 10:39:21 |
Wersja do wydruku...
|