Dotyczy :1. Uaktualnienia naliczeń opłat rocznych za użytkowanie wieczyste i trwały zarząd w związku ze zbyciem prawa użytkowania wieczystego, umową darowizny, postanowieniem sądu i nabyciem prawa trwałego zarządu.
2. Aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu (działanie z urzędu na podstawie aktualnej wyceny wartości nieruchomości).
Wymagane dokumenty :- wniosek o zmianę naliczenia opłaty rocznej
(w związku z nabyciem/zbyciem nieruchomości ,
w związku z nabyciem spadku) - dokumenty przenoszące nabyte prawo: akt notarialny, postanowienie Sądu.
Opłaty :Od wniosków nie pobiera się opłaty skarbowej.
Miejsce złożenia dokumentów :Sekretariat Urzędu Miasta Zawidowa
Termin i sposób załatwienia sprawy :Termin załatwienia wniosku - w ciągu jednego miesiąca, w sprawach szczególnych w ciągu dwóch miesięcy.
Tryb odwoławczy :Od decyzji wydanej w sprawie aktualizacji opłat rocznych z tyt. trwałego zarządu przysługuje stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Miasta Zawidowa w terminie 14 dni od otrzymania decyzji, a od aktualizacji opłat rocznych przysługuje odwołanie bezpośrednio do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Jeleniej Górze zgodnie z art.77 do art.81 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2000r. nr 46, poz. 543 z późn. zm.).
Jednostka odpowiedzialna :Urząd Miejski w Zawidowie
Czynsze
pok. 18
tel. 77 88 282, 77 88 360 w. 110